chokechain

November 10

Kategori: Allmänt

YO yo yo queen in tha house.
eller nåågot.
Sitter på jobbet och typ lyssnar på röstbrevlådor.
Gårdagen var det först fest med jobbet på ferrum, mycket trevligt. Men blev en nykter och tidig kväll. Maten var dock inte i mitt tycke. Fanns bara sådant som jag inte tycker om, revbensspjäll, kycklingklubbor, fläsk och lax, så jaa, åt mest grönsaker.
Gjorde vääärldens tabbe med Laxen. Eftersom att jag helst inte äter fisk så vet jag inte riktigt hur eller vad man ska äta.
Det var någon typ av laxbit/kudde liknande sak men skinn.
Oh yes jag åt skinnet! Haha satt och fösökte smyg kolla hur dem andra i mitt bord gjorde men alla åt allt annat först och jag ville bara få bort fisken från tallriken så ja, jag chansade och fyfan va äckligt! Sen när jag just tog min sista äckelpäckel bit i munnen så ser jag hur tjej mitt emot plockar bort skinnet och förstår att jaa, jag kanske inte skulle äta detdär. nej usch så jävla vidrigt haha. Så kan det gåå.
Sen när jag kom hem var det minsann fest där också. Jag och jåkkä hade skit kul att terrorisera kekko med strips och fotat en heeel del bilder på honom, han däckade nämligen.
Sen kollade vi pistvakt medans de andra låtsades lösa världesproblem typ. Ja nog är det roligt att vara nykter bland massa fyllon med en hel del konstiga och roliga ideer.
och i morse samlades alla fyllon igen och planerade dagens fest. så Ja idag är det också ut på galaj som gäller.
Nu ska jag avrunda herroo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: