chokechain

Framsteg inom

Kategori:

Kiruna sjukhus alltså! Varit dit tre (!!!) gånger ang samma sak, min fuckad mage. Jag har haft ont på samma ställe sen januari (!!!) och det enda dom gjort är.......( trumm virvel).... Pillat mig i röven! Ohyes you heard me! Haha äckligt men sant. Och nu 8 månader senare får jag gå på ultraljud ser dom inget då så äre återigen mitt arsel som blir ingång för en kamera denna gång. Mmmmmmm härligt. Det är först när man inte kan äta fast mat länge som man får hjälp? Konstigt. Mina måltider består av banan, nutrilette och vatten. Kul. Och mitt älskade kaffe. Och på tal om blåbär så är det fett längesen jag drack coca cola, sen v 26 har jag varit coca cola fri. Duktiga jag!

Kommentarer

  • empan säger:

    Dom har varit i min rumpa också, hemskt!! Känna sig våldtagen och förstörd när man går därifrån

    Svar: usch ja sen när dom kletar massa krämer så skinkorna typ glider omkring mot varandra hur mycket som helst! fan hemskt haha
    chokechain.blogg.se

    2012-09-11 | 16:22:36
  • Empan säger:

    Ja så får man gå därifrån och skämmas, jäkla otrevligt.
    " försök tänka på något annat " haha jo jätte lätt när du är där bak! Typ.

    Svar: ja precis! lätt för dem att säga när det inte är deras exit hål man inte är och gräver i. haha
    chokechain.blogg.se

    2012-09-12 | 06:07:20
  • Nina säger:

    Haha

    2012-09-18 | 13:26:17
    Bloggadress: http://Ninavonkork.blogg.se

Kommentera inlägget här: