chokechain

Hellooo

Kategori: Allmänt

Sitter och avverkar mina timmar på jobbet idag. Har mejlat en massa personer på blocket ang en sak ;-)
oh jag är fett hemlig. noooot.
Är så jääääävla sugen på en billys panpizza men ack så kan jag inte äta det. Åt just en banan och fick ont i magen så måste kanske bojkotta det också. kul. Jag har testat att sluta med mjöl, mjölk, kött Ja allt tänkbart men ändå denna jävla smärta. Ja jag är fett less nu och vill bara amputera den helst igår.
 
Håller förövrigt på med ett nytt projekt till sovrummet. ska göra en vägg lampa av en björk!
kommer säkert inte bli så fin som jag tänkt mig men vafan det är värt ett försök! Var och högg ner ett träd igår och fyfan va tungt det var att hugga ner och sen dra den hela vägen genom skogen hem. måste ha sett ut som en jävla skogskulle som bunkrar upp för vintern med ved hehe. trädet var typ 3-4 meter! Ja jag är sen superwomen!
 
Känner för att skriva allt mellan himmel och jord men det blir to much och ni skulle ej finna det intressant. Inte för att jag skriver något intressant annars heller men som dem trogna fans ni är så håller ni er kvar;-)
 
Nu ska jag kolla lite mer på blocket och lite Diy inspo. herroo
 
Justja om ni kommenterat här så svarar jag i samma inlägg så ni vet! alltså samma som ni kommenterat så kan ni kika där:)

 
Vill ni veta en sak som gör mig toookig?!
okej ni ville det kan vi säga.
När jag inte kunde ha kvar Min Älskade Plumpen längre var det för att han inte trivdes i lgh.
Han kunde inte vara ensam hemma ens i 1 min och jag överdriver inte det. Dem 3 månaderna jag hade honom var jag med honom 24/7 verkligen. alltid. och det funkade tyvärr inte. För mig vare bra men han mådde så dåligt i lgh så för hans egenskull valde jag att lämna tillbaka honom. EN MÅNAD, en jävla månad efter det skrev vi huskontrakt. EN MÅNAD. Jag har sånt jävla dåligt samvete för det. tänk om jag hade vetat! Min älskade fina plumpis och jag får inte vara med han mer. det suger. Jag saknar honom varje dag och har vid 3 tillfällen försök nå hans gamla ägare utan resultat. Hade jag fått veta vart han finns/om han finns hade jag köpt tillbaka honom för vilket pris som helst. funderar fan på att lägga ut annons eller något. vill ha han tillbaka min bästatse.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: