chokechain

Världens

Kategori:

Godaste tacopaj är på g in i ugnen för att sedan pryda mina höften i all framtid. Typ.
Markus kollega Tommy ( han heter egentligen Thomas men för mig heter han Tommy) ska äta här också. Måste nästan baka något så man kan bjuda på ny bakat. Ja det får nog bli så. Jag gillar att ha folk här som äter och det är alltid trevligt att bjuda på hembakat också:-) mamma och pappa är ni säkra på att jag föddes 92? Det kan inte ha varit 42?
Miss miaa vet du vart jag kan finna dessa spiraltöjningar i större strl?! Eller har du kvar dina mega om jag hade kunnat få låna? Måste töja klart mitt öra någongång

Kommentarer

  • LilZanto säger:

    Ooooh tips!!
    Köpte typ aaaaaaaaaaaaas billiga smycken från en tysk sida! http://www.crazy-factory.com
    Dom har töjningar!
    Jätte billigt också,och skit coola!

    Svar: Ja men dom har inte till 20 mm ;( men hittade nu på en sida meeeen hade velat ha större typ 23 mm men hittar ingenstans..
    chokechain.blogg.se

    2012-09-09 | 20:01:39
    Bloggadress: http://vetintevart.blogg.se
  • Miaa säger:

    I do not know faktiskt och nu måste jag sova men kan försöka kika på mina sidor...men nu efter egen erfarenhet så skulle jag rekomendera att at en mm i taget...minus är dock att man får köpa hur mycket smycken som helst men man får fetare lober...jaja jag ska kolla iaf. :9 pussnapussna

    Svar: ja alltså jag har ca 18 mm nu och vill iaf upp till 20 sen kanske 23 så ska köpa en sprialtöjning iaf. jag töjer inte ¨så det gör ont iaf så det blir braaa
    chokechain.blogg.se

    2012-09-17 | 00:13:18
    Bloggadress: http://actioonradar.blogg.se

Kommentera inlägget här: